De import van transacties van de ING Bank in Davilex Cash Personal wordt afgebroken met de melding "De bestandsindeling is onjuist. Controleer of u in deze stap een bestand van de ING Bank heeft gekozen".
Per 27 augustus 2020 heeft de ING Bank de bestandsindeling gewijzigd van het CSV formaat, hierdoor is het niet meer mogelijk om de gedownloade transacties te importeren in Davilex Cash Personal.
Om de transacties te kunnen importeren dient u het importbestand aan te passen zodat dit door Cash Personal weer herkend wordt.
- Selecteer het importbestand dat u heeft gedownload.
- Klik op dit bestand met de rechtermuisknop en selecteer Openen met.
- Kies vervolgens voor Notepad of kladblok.
- Ga naar Bewerken > Vervangen.
- In het veld "Zoeken naar:" voert u een ; (punt komma) in.
- In het veld Vervangend door naar voert u een , (komma) in.
- Klik op Alles vervangen.
- Ga naar Bestand > Opslaan als.
- Geef het gewijzigde bestand een nieuwe naam.
- Klik op Opslaan.
Nu het bestand is gewijzigd kunt het importeren in uw administratie in Davilex Cash Personal.
Let op! Davilex Support biedt geen ondersteuning op het wijzigen van het importbestand.